7 Day Natural Face, Health, Life

SKAISTUMA PLĀNS 2021. part 2

SKAISTUMA PLĀNS 2021. part 2



Kad mugura ir sakārtota, varam kustīties tālāk...

Nākamā pietura - PLECU JOSLA.

Pleci ir svarīgais starpposms, lai mūsu sejas āda dabūtu pietiekami daudz barības vielas un izskatītos svaigā un vesela.

Saspringti pleci ir bieža situācija sievietēm, jo mēs pārdzīvojam, neizrunājam, turam sevī emocijas, stressojam. Plecu joslas stingri saīsināti muskuļi bloķe subklāvijas artēriju, kura nes skābekli un barību smadzenēm, acīm un sejai.

Tad gribas kafiju, saldumus...Bet tas vēl nav sliktākais. Seja noveco un slīd uz leju.
Tāpēc kopā ar vingrinājumiem mugurai ieplānojām vingrinājumus plecu josla mobilitātei (varam parādīt).
Pleciem ir jābūt atbrīvotiem, kustīgiem, muskuļiem - gariem, relaksētiem, krūšu daļai - atvērtai.

Ejam tālāk - KAKLS. 30% no sejas skaistuma nāk no kakla jaunības, kas savukārt nav noteikts ar vecumu, bet kakla muskuļu un audu stāvokļi. Kaklam ir brīvi jāgriežas, muskuļiem ir jābūt bez saspringumiem un gariem.

Sava Skaistuma plāna ir obligāti jāiekļauj pasākumus plecu joslai un kaklam. Tas varētu būt:
✅vingrinājumi,
✅stiepšanās,
✅masāžas,
✅ kopšana ar krēmiem.

Tu vari vērsties pie speciālistiem, bet labākais variants - veltīt sev 5-10 min dienā.

Uz Foto:
Breast krēms - kakla un decollete ādas kopšanai. Lieto šo krēmu, ja kaklas āda ir ar sīkām krunciņām.

Buttocks Cream - dibena un sēžas tvirtumam. Jāsāk lietot tagad, ja gribi koptu dibena zonu pavasarī. Krēms noņems celulītu, zona izskatīsies kā pēc procedūrām salonā. Ietīšana ar plēvi palielinas efektu.



Atstāt komentāru

Lūdzu, ņemiet vērā, ka komentāri tiks apstiprināti pirms publicēšanas

Web Analytics
latviešu